Түркістан облысында тәулігіне 30 мың шаршы метрден астам керамикалық плитка шығаратын зауыт салынады. Инвестициялық жобаның құны 17 миллиард теңгені құрайды. Жаңа зауытта 700-ге жуық тұрақты жұмыс орны ашылады. Түркістан облысының әкімі Дархан Сатыбалды өзбекстандық «Orient pro» компаниясының құрылтайшысы Улугбек Расуловпен кездесті. Кездесу барысында тараптар жобаны жан-жақты талқылап, ұсыныстарын жеткізді.
Аталған компания Түркістанға ауқымды инвестициясын салып, бірнеше жобаны жүзеге асырмақ. Атап айтсақ, өңірде керамикалық өнімдер мен шыны шығаратын зауыт ашуға ниетті. Өндіріске қажетті шикізат жергілікті жерден алынады. Зауыт замануи технологиямен жабдықталады. Өндіріс шығынсыз, әрі экологиялық таза. Халықаралық сапа стандарттарына сай өнім шығарады.
Жаңа зауыт Түркістан өңіріндегі құрылыс алаңдарында қолданылатын отандық өнімдердің үлесін арттырмақ. Облыс әкімі инвестициялық жобаларға әрдайым қолдау көрсетілетінін жеткізіп, компанияның нақты жобаларды жүзеге асыратынына сенім білдірді.
– Бұл жобалар өте маңызды. Мемлекет басшысының тапсырмасымен инвесторларға мемлекет тарапынан жан-жақты қолдау көрсетіліп, қолайлы жағдай жасалады. Жобаларды іске асыруға арналған инфрақұрылым бойынша сұраныстарыңызды толық орындаймыз. Арнайы экономикалық аймақтан жер, инфрақұрылым ұсынамыз. Қазақстан-Өзбекстан ынтымақтастығының Түркістан облысының дамуында ерекше маңызы бар екенін атап өткім келеді. Түркістан – қасиетті шаһар. Қасиетті қалада айтылған уәделер, сөздер орындалуы керек. Әріптестігіміз нығайып, жобалар жүзеге асады деп сенемін, – деді Дархан Сатыбалды.
Жобаны іске асыруға Түркістан облысының арнайы экономикалық аймағынан жер бөлу жоспарлануда. Түркістан өңірінде индустриалды аймақтардардың аумағы кеңейтілген. Сонымен қатар инвестициялар тартудың қолайлы экожүйесін құру жүзеге асу үстінде. Инвесторларға индустриалдық аймақтар мен «TURKISTAN» арнайы экономикалық аймағы аумақтарында «Greenfield» және «Brownfield» өнеркәсіптік алаңдары ұсынылады.
Осы тұста маңызды ақпаратпен бөліссек. 2023 жылдың қаңтар-тамыз айларында Қазақстанда керамикалық плиткаларды қоса алғанда, плитка өндірісі айтарлықтай өсті – 2022 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 63,4% артық. Барлығы 4,8 миллион шаршы метр өнім өндірілді.
Сондай-ақ, аталған өнімдердің экспорты 10,3%-ға өсті. Мәселен, ағымдағы жылдың сегіз айында экспортқа 1,6 миллион шаршы метр өнім жөнелтілді, ал өткен жылдың сәйкес кезеңінде 1,4 миллион шаршы метр.
Биылғы қаңтар-тамыз айларында 17,8 миллион шаршы метр керамикалық плиткалар импортталды. Осылайша, сырттан әкелінетін өнімнің үлес салмағы 78,5%-ды құрады.
2023 жылдың 8 айының қорытындысы бойынша ішкі нарықта 21,1 миллион шаршы метр керамикалық плитка сатылды.
Керамикалық плиткалар көбінесе қабырға плиткаларын, мозаикаларды және кейбір аз трафикті еден плиткаларын өндіруде қолданылады.
Олар пеште күйдірілетін саз қоспасынан жасалған, бірақ фарфор плиткаларының айырмашылығы — олар әлдеқайда жоғары температурада күйдіріледі және сондықтан ұзаққа созылады.
Керамика өзгеріссіз қалатын және уақыт өте келе нашарламайтын материал болып табылады, бұл оны асүйлер мен ванна бөлмелері сияқты қозғалыс көп аймақтар үшін танымал таңдау болып табылады.
Үйде қолдануға болатын керамикалық плиткалардың әртүрлі түрлері бар.
Керамикалық плиткалардың түрлеріне әйнектелген плиткалар, қабырға плиткалары және еден плиткалары жатады.
Керамикалық плиткалардың артықшылықтары — оның беріктігі мен әмбебаптығын қамтиды.
Керамикалық плиткалардың әлемдік нарығы тез дамып келеді және таңдауға болатын керамикалық плиткалардың бірқатар брендтері бар. Marazzi — бәсекеге қабілетті бағамен өнімдердің кең ассортиментін ұсынатын керамикалық және фарфор плиткаларының әлемдік көшбасшысы.
Керамикалық плиткалар көптеген артықшылықтарға байланысты кез келген үй үшін тамаша таңдау болып табылады.
Ең алдымен, керамикалық плиткалар берік және ұзақ қызмет етеді.
Оның беті де улы емес және шаңға, кірге және аллергендерге төзімді.
Сонымен қатар, керамикалық плиткаларға күтім жасау оңай, бұл оларды аллергия немесе демікпесі бар адамдар үшін өте қолайлы етеді.
Соңында, керамикалық плиткалар керемет көрінеді және әртүрлі стильдерде пайдаланылуы мүмкін, бұл оларды кез келген үй үшін жан-жақты таңдау жасайды.
Египет керамикалық плиткалары әлемдегі ең танымал керамика түрлерінің бірі болып табылады. Marazzi 140-тан астам елде өнімдері бар керамикалық плиткалар секторының әлемдік көшбасшысы болып табылады.
Плиткалар бірегей, өйткені олардың үлгілері кеңістіктің көрінісі мен өлшемін толығымен өзгерте алады.
Marazzi керамикалық плиткаларында кез келген декорға сәйкес келетін стильдер мен түстердің кең ауқымын таба аласыз.
Қытай мен Америка Құрама Штаттары — екі ойыншы әлемдік керамикалық плитка нарығында үстемдік етеді.
Қытай әзірше әлем бойынша керамикалық плиткалардың жетекші өндірушісі болып табылады.
Бірегей Египет тәжірибесін іздейтіндер үшін Cleopatra Ceramics — елдегі керамикалық плиткаларды шығаратын жетекші өндірушілердің бірі.
Олардың өнімдері сапа мен ерекшелікке назар аудара отырып жасалған, бұл оларды жоғары деңгейлі кеңістіктерде пайдалану үшін өте қолайлы етеді.
Керамикалық плитка өнеркәсібі өте бәсекеге қабілетті сала.
Қазір елімізде өзбек капиталының қатысуымен 1400-ден астам кәсіпорын ісін дөңгелетіп отыр.
Еліміз Өзбекстаннан 177 миллион долларға құрылыс материалдарын импорттаған. Осылайша Қазақстан көрші мемлекеттің құрылыс нарығындағы ең ірі сатып алушыға айналды. Енді өзбекстандық бизнесмендер логистикаға қаржы жұмсамай, зауыттарын Қазақстанда ашпақ.
Бұл зауыттың өндірістік қуаты — жылына 7 миллион шаршы метр керамикалық плитка. Оның 25 пайыздан астамын Қазақстан сатып алады. Ал кәсіпорын тек бояуды импорттайды. Қалғанының барлығы — жергілікті өндіріс.
“90 пайыздан астам шикізаттың барлығы өзімізден алынады. Қалғанын Иран мен Қытайдан импорттаймыз. Жалпы күніне 10 мың шаршы метр керамикалық плитка шығарамыз. Алдағы уақытта 3-ші зауыт іске қосылғанда бұл көрсеткіш еселенеді. Сөйтіп 1 жылда 21 миллион шаршы метр дайын керамика өндіретін боламыз”, — дейді зауыт инженері Рустам Зияев.
2000-нан астам адамды жұмыспен қамтып отырған мекеме енді Қазақстан нарығына қызығушылық танытып отыр. Өйткені елімізде 3 қана керамика-гранит зауыты бар. Ал Өзбекстанда 10-нан асады.
“Алдағы уақытта Қазақстаннан өндірістік қуаты жылына 15 миллион шаршы метр керамикалық плитка шығаратын зауыт ашу жоспарда. Ол Түркістан облысында бой көтеретін шығар. Қазір біз Индустрия министрлігі және Қазақстанның елшілігімен келіссөздер жүргізіп жатырмыз. Өйткені Қазақстан біздің ең ірі сатып алушымыз сондықтан кәсібімізді сол елде кеңейту тиімді болады”, — деген болатын биыл сәуір айында компания құрылтайшысы Расул Ұлықбек.
Қазір елімізде өзбек капиталының қатысуымен 1400-ден астам кәсіпорын ісін дөңгелетіп отыр. Тағы 400-ден астам бірлескен компания бар. Жалпы былтыр Өзбекстан Қазақстанға 1,3 миллиард доллардың тауарын экспорттаған. Бір жылдағы өсім — 21 пайыз. Еліміз сатып алған өнімдердің басым бөлігі — керамика, кірпіш секілді құрылыс материалдары.
«ANYQ.KZ»-ақпарат.