МАҚТААРАЛ: «Ж. Нұрлыбаев атындағы 49 ЖОМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде өзін — өзі басқару жұмысын жандандыру, тұлғаның көшбасшылық қасиеттерін ашу мақсатында мұғалімдер күніне орай ағымдағы жылдың 4 қазан күні «Дублер күні» жоғары дәрежеде өтілді.

Мақтаарал ауданы адами әлеуетті дамыту бөлімінің 2022 жылғы 02 қыркүйек күні жолданған √672 шығыс хатын орындау мақсатында «Ж. Нұрлыбаев атындағы 49 ЖОМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде өзін — өзі басқару жұмысын жандандыру, тұлғаның көшбасшылық қасиеттерін ашу мақсатында мұғалімдер күніне орай ағымдағы жылдың 4 қазан күні «Дублер күні» жоғары дәрежеде өтілді. Оқушылар осы бір күнде дублер маманы болып ұстаздық қызметтің қадірін, балаларға білім берудің оңай еместігін түсінді.

Ad Widget

Recommended For You

About the Author: admin

1 278 Comments

  1. Awesome site you have here but I was curious if you knew of any user
    discussion forums that cover the same topics discussed
    in this article? I’d really like to be a part of community where I can get feedback from
    other knowledgeable individuals that share the same interest.
    If you have any suggestions, please let me know.

    Many thanks!

    Explainer Video
    Company in India
    https://globalcatalog.com/explainervideocompanyindia.in

    https://citypages.pro/local-business-services/india/uttar-pradesh/noida/201304/explainer-video-company-india

  2. Link pyramid, tier 1, tier 2, tier 3
    Top — 500 links with positioning contained in writings on writing platforms

    Secondary — 3000 domain +Redirect references

    Level 3 — 20000 connections mix, posts, entries

    Implementing a link pyramid is useful for web crawlers.

    Demand:

    One connection to the website.

    Search Terms.

    Valid when 1 keyword from the page subject.

    Remark the complementary feature!

    Essential! Tier 1 connections do not intersect with Tier 2 and 3rd-level references

    A link network is a instrument for enhancing the flow and backlink portfolio of a online platform or virtual network

  3. <